آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آیدا

شروع سفر 9ماهه آیدا

1392/10/17 23:17
نویسنده : مامان آیدا
70 بازدید
اشتراک گذاری
آیدا جان میخوام از روزای اولی که خداوند تورو به منو و بابایی داد بگم روزایی که فرشته ها تورو توی دلم هدیه آوردن

 

روز ۵شنبه۱۳ دی۹۱ بی بی چک گذاشتم و دو خط افتاد باور نمیکردم ۳تا داشتم و هر سه را امتحان کردم و با کمال تعجب ۲خط دیدم اشکم درامد اومدم و به بابایی گفتم هیچ کدوم باورمون نمیشد با سرعت رفتیم آزمایش بدم ولی چون ۵شنبه بود دیر بود و آزماش به شنبه موکول شد

جمعه اربعین حسینی

قربون امام حسین که واسطه شد و خدا تورو به ماداد

شنبه ۱۴ دیماه

با بابایی رفتیم و من آزمایش دادم

یکشنبه ۱۵ دیماه برای گرفتن جواب آزمایش رفتیم

خودم صدای ضربان قلبم رو می شنیدم اضطراب سراسر وجودم رو گرفته بود نمیتونستم قدم هام رو کنترل کنم به بابایی گفتم من نمیام تو برو ولی قبول نکرد وقتی جواب آزمایش را خواستم با صدای بلند گفت مثبت و من دیگر توان ایستادن نداشتم با باباییی غرق در شادی شدیم

بهترین خبری بود که من انتظارش را میکشیدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)