آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آیدا

درباره ایدا

1393/6/29 0:30
نویسنده : مامان آیدا
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

آیدای من امروز یکسال و 16روزشه 

دخترم داره کم کم بزرگ و خانوم میشه 

چقدر زود یکسال گذشت انگار همین دیروز بود که فهمیدم داری میای و اشک شوق ریختم و نه ماه بعداز اون خدا تورو به من و بابایی داد تا بیشتر و بیشتر از زندگی لذت ببریم و شکر گذار نعمت های خوب ش باشیم الهییییییییییییی شکرررررررررمحبت

جمعه 14 شهریور قرار شد که جشن جمع و جوری به مناسبت تولد تک گل من آیدا خانوم بگیریم و همه فامیلا رو دعوت کردیم 

از قضا امیر محمد خان خاله  انگار دوست داشت که برای تولد آیدا خودش رو برسونه و همون روز امیر محمد دست مامانش رو بند کرد و بدنیا اومد و به همین خاطر  خاله و مامان بزرگ به دلیل تولد امیر محمد نتونستن بیان جشن تولدخندونک 

کارهای جدید آیدا خانوم من 

دخمل من جدیدا حرفایی میزنه مثل بع بع تو تو   اشس  اببببببببب 

وقتی سرش یا بدنش به در و دیوار میخوره زیاد گریه نمیکنه وزود تلافی میکنه و در و دیوار و کتک میزنهخنده   

آیدای من هنوز راه نمیره ولی وقتی دستش رو میگیریم که راه بره سریع میگه تااااتاااا و با خوشحالی راه میادچشمک

این هم چند تا عکس از تولد آیدا 

فرشته کوچولوی مامان و بابا  

فرشته کوچولو یکسالگی ایدا 

واین هم آیدای یک ساعته 

آیدا یک ساعت پس از تولد

پسندها (1)

نظرات (0)