آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آیدا

دندون آسیابی آیدا

1393/10/25 0:57
نویسنده : مامان آیدا
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیدا کوچولوی من چند روزی هست که لثه هاش ورم کرده و منتظر ورود دندونای خشکلشه 

امروز متوجه شدم که دندون آسیابی پایینش جوونه زده وقتی به خودش گفتم مبارکه دست زد و هورااااااااااخندونک 

عروسک من چند روزی هست که خودش رو با عروسک هاش سرگرم میکنه بهشون می می میده و خوابشون میکنه 

خیلی بانمک شده حرفای بامزه ای میزنه بالا بالامیخونه 

وقتی میرم بیرون داد میزنه ماااامااااااایییییییییی ججاییییییییییییییمحبت یهنی مامانی کجاییخنده 

مهمون که میاد میگه بیشییییییییییی    یعنی بشین  

تازگیام که بدون من هیچ جایی نمیره 

بیشتر اطرافیارو میشناسه و وقتی عکس شون رو نشون میدیم اول اسمشون رو میگه مثلا زهرا رو میگه زههه  

عاشق تلفن و حرف زدن اصلا به زور تلفن رو ازش میگیرمتلفن 

یک ماهی هست که چشمش رو میل زدیم ولی هنوز یه کم آبریزش داره دوماه دیگه باید ببریمش پیش دکتر تا ببینیم چی میگه 

خدا کنه دیگه نیازی به میل زدن نباشه غمگین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)