آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات آیدا

شوک

1392/10/17 23:14
نویسنده : مامان آیدا
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 

امروز ۲۸ اردیبهشت ۹۲

عزیزم فهمیدی که چه استرسی امروز به من وارد شد وقتی رفتم پیش ماما ونتونست ضربان قلبت رو پیدا کنه و من رو فرستاد سونو

مردم وزنده شدم چقدر باهات حرف زدم گفتم مامانو اذیت نکن فدات شم تکون بخور که جیگرم همون موقع تکون خوردی و منو خوشحال کردی

۸خرداد بالاخره رفتم سونو و فهمیدم که مسافر کوچولوی من دختر خانوم نازه ۱۰۰در۱۰۰ دخمل

۹تیر ماه حرکات دخترم خیلی واضح شده امروز مسافرم ۳۰ هفته داره  ۲ماه دیگه تا رسیدن

۷مرداد ۹۲ مسافرم ۳۵ هفته داره و فردا وارد ماه ۹میشود عزیزم بزرگ شده و کم کم نشستن و بلند شدن برام سخت شده

اسمت رو هم انتخاب کردیم به احتمال زیاد آیدا

من پیشنهاد دادم بابایی هم قبول کرد

دیروز تو دلم سکسکه میکردی بابایی گوش داد میگفت صداش میاد کلی ذوق کردیم

زمان اومدنت نزدیکه یه کم استرس زایمان منو گرفته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)